Followers

TODAY BEST QUOTES : Love life and life will love you back. Love people and they will love you back. ~ Arthur Rubinstein

Friday, February 25, 2011

Entri takde keje..hehe

Haiiiiiiiii semuaaaaaaaaa!!!

Entri sis kali ni merupakan entri yang sangat-sangat tak pernah terlintas di fikiran sis sebabnya ini entri paling MALAS yang sis pernah buat selama berblogging ni(macamla dah bertahun-tahun jadi blogger,hehe). Entri ni terpanggil untuk sis publishkan sebab otak sis ni belum ada idea untuk mencoret entri yang best-best. So di sebabkan belum ada idea,sis pun pergi la memblogwalking ke blog kawan-kawan di luar sana tu.

Jalan punya jalan(walaupun realitinye montot masih melekat kat kerusi,hikhik) sis pun berjayalah memasuki banyak blog kawan-kawan di luar sana tu sambil meninggalkan jejak di ShoutMix,sekalian memberi komen dan memfollow blog-blog yang sis minat dengan happynya,hehe.

Masa sis tengah memblogwalking ke blog kawan-kawan kita di luar sana tu,sis perasan satu image pelik ni. Mula-mula sis buat-buat tak nampak je sebab sis ingatkan kat blog tu saja yang ada image tu. Lepas tu sis memblogwalking lagi dan lagi dan makin lama makin banyak sis jumpa. Korang pun mesti tau pasal image yang sis maksudkan ni.

1st time tengok nata de coco dalam die ada katak..hehehe

Mesti ada antara korang yang alami benda yang sama ni kan? Benda ini akan terjadi kalau image yang korang masukkan dalam blog korang tu korang upload menggunakan Image Shack ni. Sis pernah alami benda yang sama dulu tapi itu terjadi kat Photobucket. Sama juga macam ni. Gambar-gambar tak keluar macam biasa.

Tapi hal ni sementara je, nanti beberapa hari lagi situasi ini pasti akan kembali seperti sediakala. So be patient keyyy.


P/s: Baru2 ni sis ade terfikir nak upload pic dalam Image Shack untuk entri "Time for me to HOLIDAY!!" untuk dapatkan url image tapi last2 sis guna khidmat blogger je..hehe  ^_^

4 comments:

.kozue. said...

katak ada di mana-mana saje..
keh3~

Up2saya.. said...

tol2..besok jgn lpe check handbeg,mane tau dlm tu ad katak plak..hehehe

Muhammad Izuan said...

haha. kat blog sy ke?? bru ni sy kne. buka guna opera, okay. tp gne firefox bru nampak kodok tu.

Up2saya.. said...

Muhammad Burn:
bukan kat blog burn je,ramai blogger yg kne gak..sampai t'pakse tukar template..